<style>.lazy{display:none}</style>Важливість мов у міжнародному бізнесі | Київпереклад

Важливість мов у міжнародному бізнесі

Мова в бізнесі – важливий інструмент у глобалізованому світі. Згідно зі статистичними даними, сьогодні у світі розмовляють більш ніж 7000 мовами!

Міжнародному бізнесу доводиться долати численні мовні бар’єри у своїй діяльності та маркетингу. Але як тільки вони починають наймати багатомовних співробітників, ці бар’єри зникають. Завдяки можливості контактувати з людьми по всьому світу, їхні організації починають відчувати зростання на нових ринках. Як наслідок, мови в бізнесі стають вирішальними для зростання підприємства.

Мовне розмаїття в бізнесі розширюється і набуває все більшого значення зараз, ніж будь-коли. Переваги спілкування іншою мовою для компаній сьогодні величезні. Організація, яка приділяє час і зусилля мовному розмаїттю, не лише створює різноманітну робочу силу, але й має можливість вийти на нові ринки, долучитись до зацікавлених сторін тощо.

У наступних розділах ми обговоримо мови, які є цінними для мовного розмаїття в організаціях по всьому світу.

  1. Англійська мова: Мова міжнародного бізнесу

Англійську мову іноді називають “мовою бізнесу”. Але чому ця мова стала однією з найважливіших у бізнесі? По-перше, це офіційна мова у Великобританії, Австралії, США та багатьох інших країн.

За даними платформи Babbel, у світі налічується понад 1,35 мільйона людей, які розмовляють англійською, а близько 360 мільйонів вважають англійську своєю рідною мовою. Ця статистика вражає і робить англійську однією з найпоширеніших мов у світі.

Сьогодні англійська мова розглядається як інструмент, який може надати організаціям та фізичним особам більше можливостей, ніж будь-коли. Вільне володіння англійською мовою не лише полегшує спілкування між людьми, але й сприяє проведенню ділових переговорів, дискусій та побудові міцних ділових відносин.

Компанії, які володіють англійською мовою, мають наступні переваги:

  • Англійська – одна з основних мов у бізнесі в усьому світі.
  • Переговори, такі як угоди та контракти, зазвичай ведуться англійською.
  • Спільна мова також корисна при спілкуванні з постачальниками, партнерами та клієнтами.
  • Англійська мова, порівняно з іншими мовами в бізнесі, стала стандартом для міжнародних каналів комунікації, таких як MП (миттєві повідомлення), електронна пошта тощо.

 

Завдяки цим перевагам організації, які використовують англійську мову, мають перевагу над своїми конкурентами. Вони мають більше шансів масштабуватися завдяки використанню англійської та інших мов у бізнесі.

  1. Турецька мова

Для декого це може стати несподіванкою, але, за даними Світового банку, Туреччина є 19-ю найбільшою за економікою країною в світі з ВВП близько 906 мільярдів доларів.

Що ж відбувається, коли ви поєднуєте процвітаючу економіку з молодим населенням?  Результатом є надзвичайно цінний ринок, який ідеально підходить для транснаціональних корпорацій та малого бізнесу. Всі ці фактори разом роблять Туреччину і турецьку мову цінними для іноземних компаній.

Туреччина переживає зростання ринку з впровадженням Інтернету, а її населення має гроші, які можна витрачати. Крім того, уряд країни також пропонує стимули як місцевим, так і іноземним інвесторам. Ці стимули передбачають зниження інвестиційних витрат і створення сприятливого для інвесторів середовища, що робить Туреччину чудовим місцем для розширення бізнесу та виходу на нові ринки.

  1. Арабська мова: відкриття можливостей на Близькому Сході

Серед мов у бізнесі також є арабська – ще один невикористаний ринок, який може запропонувати організаціям успішні можливості. Крім того, економіка регіону зростає і диверсифікується, виходячи за межі нафтогазової галузі.

За даними Arab.org, у світі налічується 400 мільйонів носіїв арабської мови, які здебільшого проживають на Близькому Сході та в Північній Африці. Крім того, останніми роками Близький Схід став бізнес-центром, який розташований між Європою, Азією та Африкою.

Тут транснаціональні корпорації можуть знайти інфраструктуру світового класу, яка готова до роботи, а також низькі податки та високоосвічену, кваліфіковану робочу силу. Крім того, регіон пропонує компаніям високий прибуток завдяки сильній економіці та низьким операційним витратам.

Щоб досягти успіху на цьому ринку, компаніям необхідно зрозуміти, як ведеться бізнес, і отримати уявлення про арабського споживача. Вони також повинні усвідомити, що споживачі на цьому ринку мають такі ж вимоги, як і споживачі в інших частинах світу. Однак при спілкуванні зі споживачами в цьому регіоні важливо враховувати культурні та мовні особливості.

Нижче надаємо вам основні поради щодо локалізації:

  • Переконайтеся, що остаточний переклад читається справа наліво.
  • Перекладачам потрібно надати якомога більше довідкової інформації.
  • Наполегливо рекомендуємо залучати перекладачів зі знаннями та досвідом роботи в арабських країнах; це покращить їхню роботу з локалізації при перекладі інформації про компанію.
  • Компанії, які можуть зрозуміти культуру та мову, можуть розширити свої ринки в цьому швидкозростаючому регіоні світу.
  1. Перська мова (фарсі): Охоплення нових ринків

Перська мова (також відома як «фарсі») – ще одна цінна мова в нашому списку мов для бізнесу. Ця мова є рідною для понад 110 мільйонів людей у всьому світі. Це важлива мова для бізнесу, який хоче вийти на нові ринки.

Як і в інших країнах світу, в Ірані та перськомовних громадах спостерігається зростання технічно підкованого молодого покоління. Це покоління підключене до Інтернету більше, ніж будь-коли раніше. Вони віддають перевагу соціальним мережам, таким як TikTok та іншим, де знаходять продукти та послуги, якими вони також хотіли б користуватися.

З такою великою кількістю перськомовної молоді в Інтернеті, бізнес-потенціал чекає і готовий бути використаним міжнародними корпораціями. Компанії, які успішно виходять на цей ринок, можуть вийти на нові ринки та аудиторії. Вони також встановлюють нові зв’язки з фірмами в сусідніх країнах, де розмовляють перською.

І тут, знову ж таки, ключовим моментом є успішний переклад і локалізація контенту компанії. Вони мають вирішальне значення для успіху організації серед перськомовних клієнтів.

Отже, підбиваючи підсумки, слід сказати, що різноманітність мов має вирішальне значення для розширення бізнесу в глобалізованому світі. Крім того, урду, арабська та перська мови пропонують величезні неосвоєні ринки, які можуть бути цінними для транснаціонального бізнесу.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *